مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 23:452023-10-23سياسي

آیا هفتگی شدن پروازهای فرودگاه یاسوج محقق می شود؟


استاندار کهگیلویه و بویراحمد برقراری همه روزه پروازهای فرودگاه یاسوج از مصوبات سفر دور دوم رییس جمهور به استان را در دیدار با رییس سازمان هواپیمایی کشور پیگیری کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد برقراری همه روزه پروازهای فرودگاه یاسوج از مصوبات سفر دور دوم رییس جمهور به استان را در دیدار با رییس سازمان هواپیمایی کشور پیگیری کرد.

سید علی احمدزاده استاندار، روز دوشنبه یکم آبان ماه 1402 در دیدار با محمد محمدی بخش، رییس سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به مصوبه سفر دور دوم رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برقراری همه روزه پروازهای فرودگاه بین المللی یاسوج از مصوبات سفر رییس جمهور به این استان است و خواهان اجرایی شدن این مصوبه هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، این استان نیازمند توسعه است، افزود: حمل و نقل هوایی یکی از مولفه های توسعه اقتصادی استان است و بدون داشتن این زیرساخت، توسعه و پیشرفت امکان پذیر نیست.

وی اظهارکرد: برخی از فرصت های سرمایه گذاری در استان به دلیل فراهم نبودن این زیرساخت از دست می رود، بنابراین مطالبه مردم را تا زمان اجرایی شدن دنبال خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا هفتگی شدن پروازهای فرودگاه یاسوج محقق می شود؟

آیا هفتگی شدن پروازهای فرودگاه یاسوج محقق می شود؟