مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 18:352023-11-04اجتماعي

برترین های پدل برد دانش آموزی استان مشخص شدند


مسابقات پدل برد دانش آموزی استان هرمزگان با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، به مناسبت 13 آبان ماه (روز دانش آموز) یک دوره مسابقات پدل برد قهرمانی دانش آموزان هرمزگان با همکاری هیات ورزشهای دریایی و ساحلی استان،  معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان در ساحل خواجه عطا بندرعباس برگزار شد.

در این سری رقابت ها دانش آموزان در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و در مسافت های 200, 500 و 2 کیلومتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات نفرات برتر در سه مقطع و در دو بخش دختران و پسران معرفی شدند که در بخش پسران امیرحسین نیکخواه،  برسام رضوانی و  عرشیا کرمی به ترتیب عنوان اول تا سوم 200 متر دوره دوم دبستان را به خود اختصاص دادند.

در دوره اول متوسطه پسران و در ماده 500متر، طاها نیرومند اول شد،  امیدعلی سلطانی عنوان دومی را کسب کرد و  بردیا زمردی به مقام سوم رسید و دوره متوسطه دوم پسران و در ماده 2کیلومتر،  آریا نصیری،  محمد مهدی ابراهیمی و  سبحان پیشدار به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش دختران نیز در دوره اول دبستان ( دختران و پسران) و در ماده100متر،  السا رضوانی، عامر سنگچین،  کوروش بی نیاز و مسعوداحمدی زاده به ترتیب عناوین اول تا چهارم را به دست آوردند و در دوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های پدل برد دانش آموزی استان مشخص شدند

برترین های پدل برد دانش آموزی استان مشخص شدند