مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 08:352023-11-20اقتصادي

تولید کاغذ تحریر ایرانی در فارس تا پایان 1403 +فیلم


حمایت کامل دولت از کارخانه کاغذسازی زاگرس با هدف تولید کاغذ تحریر ایرانی ادامه دارد و به گفته مدیران سازمان صمت استان فارس این طرح صنعتی در پایان نیمه دوم سال آینده با تولید کاغذ تحریر به بهره برداری خواهد رسید.

-   همه این هزینه ها برای تولید کاغذ تحریر است سیدرضا ساداتی، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل صنعت، معدن، تجارت استان فارس در این باره به خبرگزاری فارس گفت: وضعیت کاغذسازی زاگرس الان از مسیر دو بانک  توسعه تعاون و  بانک تجارت در حال پیگیری است.

ساداتی افزود: بازچرخانی پساب صنعتی کارخانه را یک شرکت مورد تایید بانک تجارت که در حال حاضر کاغذ خوزستان را هم اجرا می کند بر عهده گرفته است و بانک تجارت در این پروژه مشارکت دارد.

وی گفت: هزینه این اجرای این کار 720 میلیارد تومان برآورد شده که به شکل مشارکتی از سوی بانک و مالک تامین می شود و تا الان مجموعا از سوی بانک و سرمایه گذار 150میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گفته معاون سازمان صمت استان فارس، به نسبت 70 به 30 درصد، 90 میلیارد تومان از طرف بانک و 65 میلیارد تومان از سوی مالک تأمین شده است.

  وی افزود: این هزینه ها صرف خرید الکتروپمپ و تجهیزات بازچرخانی آب و تصفیه آب می شود و طبق گفته مدیر عامل قرارداد با شرکت مجری طرح پساب برای مدت یکسال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کاغذ تحریر ایرانی در فارس تا پایان 1403 +فیلم

تولید کاغذ تحریر ایرانی در فارس تا پایان 1403 +فیلم