مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-12اقتصادي

ایمن سازی محور سیل زده گلستان 1500 میلیارد تومان هزینه دارد


رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: حدود یک هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی بستر رودخانه و دیوارهای ساحلی در محور خسارت دیده از سیل چمن بید - جنگل گلستان نیاز است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: حدود یک هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی بستر رودخانه و دیوارهای ساحلی در محور خسارت دیده از سیل چمن بید - جنگل گلستان نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، داریوش امانی در بازدید از محور سیل زده چمن بید - جنگل گلستان اظهار کرد: محور چمن بید - جنگل گلستان از نظر راه ارتباطی استان های خراسان شمالی و گلستان، بسیار حیاتی است و پیش بینی می شود با فعالیت های شبانه روزی راهداران و دستگاه های اجرایی در سه هفته آینده بازگشایی شود.

او با بیان اینکه بخشی از ایمن سازی بستر رودخانه و دیواره های ساحلی برعهده این سازمان است، بر اهمیت اجرای اصولی و ایمن این پروژه تاکید کرد.

معاون استاندار خراسان شمالی نیز در این بازدید از بازسازی موقت این محور خبر داد و گفت: بازسازی موقت در محور چمن بید - جنگل گلستان به 400 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی محور سیل زده گلستان 1500 میلیارد تومان هزینه دارد

ایمن سازی محور سیل زده گلستان 1500 میلیارد تومان هزینه دارد