مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 10:352023-10-23پزشكي

توصیه های طب ایرانی برای سلامت زنان


یک متخصص طب سنتی با اشاره به اهمیت سلامت زنان و تأمین نیازهای جسمی و روحی این قشر جامعه به تشریح راهکارهای حفظ سلامت بانوان از منظر طب ایرانی پرداخت.

- یک متخصص طب سنتی با اشاره به اهمیت سلامت زنان و تأمین نیازهای جسمی و روحی این قشر جامعه به تشریح راهکارهای حفظ سلامت بانوان از منظر طب ایرانی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهشید چایچی - پزشک و متخصص طب سنتی ایران با بیان اینکه زنان محور سلامت خانواده محسوب می شوند و تأمین نیازهای جسمی و روحی این قشر جامعه تضمین کننده سلامت نسل های آینده است؛ گفت: متاسفانه بیشتر خانم ها به سلامتی خود بی توجه اند و باید تغییری در سبک زندگی خود ایجاد کنند تا در مسیر سلامتی و رشد قرار گیرند.

چایچی ادامه داد: در طب ایرانی مهم ترین روش برای حفظ سلامتی، ورزش و اولین گام برای درمان بیماری ها، تغییر غذا بر اساس شرایط فرد است و در اغلب اوقات معالجه با دارو و روش های دیگر در اولویت های بعدی درمان قرار می گیرند.

به همین علت برای رسیدن به سلامتی در ابعاد مختلف این دو مورد یعنی ورزش و غذا جزو اساسی ترین اقدامات هستند.

وی با اشاره به اینکه در طب ایرانی شش گام ضروری برای سلامت زنان وجود دارد؛ گفت: غذای خود را بر اساس ویژگی های فردی (مزاج) و شرایط خود انتخاب کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های طب ایرانی برای سلامت زنان

توصیه های طب ایرانی برای سلامت زنان