مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 21:552023-11-04بين الملل

انگلیس مکالمات حماس را از قبرس شنود می کند


یک دیپلمات سابق انگلیس شنبه شب مدعی شد که یگان های شنود این کشور در یکی از پایگاه های هوایی قبرس مکالمات حماس را شنود کرده و اطلاعات کسب شده را در اختیار تل آویو قرار می دهند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یکی از دیپلمات های سابق انگلیس مدعی شد که یگان های شنود این کشور از قبرس  مکالمات نیروهای حماس را شنود کرده و آن ها را در اختیار صهیونیست ها قرار می دهند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری، کرگ موری   دیپلمات سابق انگلیس در ازبکستان و مورخ و فعال حقوق بشر شنبه شب به وقت تهران در شبکه اجتماعی اکس مدعی شد: انگلیس از پایگاه شنود خود در ترودوس در قبرس به شنود نیروهای حماس مبادرت می کند و اطلاعات کسب شده را در اختیار (رژیم) اسراییل قرار می دهد.

چندی قبل نیز منابع خبری از آماده باش نیروهای ویژه آلمان در قبرس برای استقرار در غرب آسیا به بهانه تخلیه شهروندان این کشور از منطقه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ویژه نیروی دریایی آلمان در حال حاضر در قبرس در حالت آماده باش بوده و آماده استقرار در خاورمیانه هستند این در حالی است که رسانه ها  گزارش کردند که نیروی هوایی ایالات متحده در راستای کمک به ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد هواپیماهای خود را در پایگاه نظامی نزدیک آتن پایتخت یونان مستقر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس مکالمات حماس را از قبرس شنود می کند

انگلیس مکالمات حماس را از قبرس شنود می کند