مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 18:252023-11-11فرهنگي

سلطه زنان در میان نامزدهای جوایز گرمی 2024


شصت و ششمین دوره جوایز سالانه موسیقی گرمی که اعلام شد و هنرمندان زن شامل «سیزا»، «فیبی بریجرز»، «ویکتوریا مونه» و «تیلور سوییفت» پیشتاز نامزدها نام گرفتند و نکته جالب این که تنها یک مرد یعنی «جان باتیست» در هر دو شاخه بهترین آهنگ و رکورد سال نامزد دریافت جایزه است.

- شصت و ششمین دوره جوایز سالانه موسیقی گرمی که اعلام شد و هنرمندان زن شامل سیزا ، فیبی بریجرز ، ویکتوریا مونه و تیلور سوییفت پیشتاز نامزدها نام گرفتند و نکته جالب این که تنها یک مرد یعنی جان باتیست در هر دو شاخه بهترین آهنگ و رکورد سال نامزد دریافت جایزه است.

  نامزدهای جایزه معتبر موسیقی گرمی برای سال 2024 در حالی اعلام شد که هنرمندان زن در میان نامزدهای امسال حضور چشمگیری دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، شصت و ششمین دوره جوایز سالانه موسیقی گرمی که اعلام شد و هنرمندان زن شامل سیزا ، فیبی بریجرز ، ویکتوریا مونه و تیلور سوییفت پیشتاز نامزدها نام گرفتند و نکته جالب این که تنها یک مرد یعنی جان باتیست در هر دو شاخه بهترین آهنگ و رکورد سال نامزد دریافت جایزه است.

  سیزا بیشترین نامزدی را با حضور در 9 شاخه برای آلبوم SOS و آهنگ های آن کسب کرده و در شاخه بهترین رکورد سال با آثاری از بیلی آیلیش ، جان باتیست ، مایلی سایرس ، اولیویا رودریگو ، تیلور سوییفت و ویکتوریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطه زنان در میان نامزدهای جوایز گرمی 2024

سلطه زنان در میان نامزدهای جوایز گرمی 2024