مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:562023-11-04اقتصادي

تاکید دولت بر ایجاد جایگاه های عرضه محصولات خانگی در سطح کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، نخستین جشنواره زعفران راویز با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور، معاون اقتصادی استاندار کرمان، مدیرکل میراث فرهنگی استان، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در این جشنواره اظهار داشت: اصلاح الگوی کشت با سیاست آینده نگری و نگاه به بازار و میزان مصرف داخلی و خارجی مطرح است و امیدواریم در این زمینه با حمایت های دولت، علاوه بر خودکفایی در تولید، صادرات محصولات کشاورزی نیز به اقصی نقاط جهان انجام شود.

سیدمحمد حسینی بیان کرد: باید به سمت کشت محصولات با نیاز آبی اندک با استفاده از روش های علمی رفت و شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی در این حوزه نقش بسزایی دارند.

  وی افزود: کشت گلخانه ای در کشور نتیجه بخش است و به راحتی می توان محصولات این کشت را صادر کرد، لذا نیاز است زیرساخت های ناوگان هوایی ارتقا یابد تا مشکل بیکاری رفع شود.

  حسینی تصریح کرد: تاکید رییس جمهور بر این است که در هر شهرستانی باید جایگاهی برای عرضه محصولات مشاغل خانگی ایجاد شود و لذا شهرداری ها در این موضوع کمک کنند.

  وی ادامه داد: دولت سیزدهم صادرات محصولات گلخانه ای و بیمه دام و طیور و آبزیان را دنبال می کند تا دغدغه تولیدکنندگان کمتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دولت بر ایجاد جایگاه های عرضه محصولات خانگی در سطح کشور

تاکید دولت بر ایجاد جایگاه های عرضه محصولات خانگی در سطح کشور