مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 15:052023-10-27بين الملل

از تیراندازی مرگبار جدید در آمریکا و قاتل فراری چه می دانیم؟


تیراندازی چهارشنبه شب در شهر لویستون ایالت مین آمریکا که به کشته شدن دست کم 18 نفر و زخمی شدن 13 نفر انجامید، سی و ششمین تیراندازی مرگبار ایالات متحده در سال جاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، تیراندازی چهارشنبه شب در شهر لویستون ایالت مین آمریکا که به کشته شدن دست کم 18 نفر و زخمی شدن 13 نفر انجامید، سی و ششمین تیراندازی مرگبار ایالات متحده در سال جاری است.

از این حادثه چه می دانیم؟ مظنون کیست؟ مظنون یک نظامی بود، بنابر اظهارات یکی از ماموران پلیس، مظنون در تابستان، زمانی که در پایگاه نظامی خدمت می کرد، مدعی بود صداهایی در گوشش از او می خواهد به سربازان دیگر آسیب بزند و چند هفته ای هم به همین خاطر در بیمارستان بستری بود.

با این حال یکی از بستگان و دو تن از همکاران سابقش در نیروهای ذخیره ارتش می گویند که هیچ گاه از سابقه طولانی مدت بیماری های روحی و روانی او اطلاع نداشته اند.

حتی یکی از همکاران سابقش خاطرنشان کرد که او در یگانشان یکی از بهترین تیرانداز ها و نقطه زنی حرفه ای بوده است.

بنابر اظهارات پلیس، حرف های نگران کننده رابرت کارد که به عنوان مظنون اصلی تیراندازی لویستون تحت تعقیب است، زمانی که در اردوگاه نظامی اسمیت نیویورک مشغول گذران دوران آموزشی بوده، باعث شده است تا فرمانده او را به بیمارستان ارتش ارجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تیراندازی مرگبار جدید در آمریکا و قاتل فراری چه می دانیم؟

از تیراندازی مرگبار جدید در آمریکا و قاتل فراری چه می دانیم؟