مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 21:402023-11-15اقتصادي

صنعت گران برای واردات ماشین آلات پیشرفته در چهارمحال و بختیاری مشکل دارند


رییس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: تولیدکنندگان و صنعت گران استان با مشکلات بسیاری برای واردات ماشین آلات پیشرفته مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد شهرام زارع امشب در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه، صنعت گران و معدن کاران برتر چهارمحال و بختیاری که با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: تا به امروز 247 صنعت گر در استان زمین دریافت کرده اند که 169 واحد از این تعداد به بهره برداری رسیده است و فقط نیازمند ماشین آلات هستند.

رییس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تولیدکنندگان و صنعت گران در استان با مشکلات بسیاری برای واردات ماشین آلات پیشرفته مورد نیاز خود مواجه هستند.

وی با بیان اینکه بسیاری از صاحبان طرح های صنعتی در چهارمحال و بختیاری به علت نوسانات قیمت ارز نتوانستند ماشین آلات مورد نیاز خود را وارد کنند، افزود: واحدهای تولیدی به همین دلیل برای تامین سرمایه در گردش دچار مشکل شده اند که اگر این واحدها به بهره برداری می رسید قطعا شاهد پیشرفت چشمگیری در استان بودیم اما متاسفانه این واحدها پس از احداث و تامین زیرساخت ها به حال خود رها شده اند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت گران برای واردات ماشین آلات پیشرفته در چهارمحال و بختیاری مشکل دارند

صنعت گران برای واردات ماشین آلات پیشرفته در چهارمحال و بختیاری مشکل دارند