مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 18:452023-10-29سياسي

«محمدحسین رنجبران» نامزد انتخابات مجلس شد


تهیه کننده برنامه «دستخط» و «شناسنامه» نامزد انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد حسین رنجبران از برنامه سازان و مجریان تلویزیون نامزد انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان شد.

رنجبران علاوه بر تهیه کنندگی و اجرای برنامه های سیاسی چون شناسنامه و دستخط سوابق مدیریتی و اجرایی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات مردمی دارد.

مدیرکلی روابط عمومی وزارت رفاه و تامین اجتماعی در سال 89 و در آغاز اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، مدیریت روابط عمومی معاونت آموزش و پژوهش سازمان صدا و سیما از سال 90 تا 92 و مدیرکلی روابط عمومی سازمان صدا و سیما از سال 96 تا 1400 از سوابق رنجبران می باشند.

وی از اواخر سال 1400 و با حکم علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، مدیریت موسسه فرهنگی گنجینه ملی آب ایران و دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی منابع آب کشور را بر عهده داشته است.

رنجبران برنامه تلویزیونی حضور را با همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره ) برای واکاوی سیره و اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی تولید و در سایت جماران، روبیکا و آپارات منتشر می کند.

رنجبران متولد 1358، کارشناسی ریاضی محض، کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی و مدرس دانشگاه در همین حوزه است و اصلیت او برای طالقان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمدحسین رنجبران» نامزد انتخابات مجلس شد

«محمدحسین رنجبران» نامزد انتخابات مجلس شد