مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-05فرهنگي

هنوز پاسخی به «آرگو» ندادیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «جواد شمقدری»، کارگردان سینما و رییس اسبق سازمان سینمایی درباره دلایل ساخته نشدن فیلم و سریال درخور با موضوع تسخیر لانه جاسوسی و حوادث 13 آبان سال 58 گفت: - جواد شمقدری ، کارگردان سینما و رییس اسبق سازمان سینمایی درباره دلایل ساخته نشدن فیلم و سریال درخور با موضوع تسخیر لانه جاسوسی و حوادث 13 آبان سال 58 گفت: کمبود اثر دراین باره به یک نوع غفلت نهادینه شده برمی گردد که بعضا سهوی و گاهی از مواقع هم عمدی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جواد شمقدری ، کارگردان سینما و رییس اسبق سازمان سینمایی درباره دلایل ساخته نشدن فیلم و سریال درخور با موضوع تسخیر لانه جاسوسی و حوادث 13 آبان سال 58 گفت: کمبود اثر دراین باره به یک نوع غفلت نهادینه شده برمی گردد که بعضا سهوی و گاهی از مواقع هم عمدی است.

عده ای به عمد علاقه ندارند درباره این حوزه ها کار شود و جوانان ما در رابطه با تاریخ انقلاب و حوادث و اتفاقات آن اطلاعی داشته باشند.

این باعث می شود دشمن اجازه پیدا کند با تحریف و وارونه نشان دادن تعاریف آن، حقایق انقلاب را به نفع خودش چرخش بدهد.

کارگردان سریال روز های ابدی با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان گفت: به قدری در حوزه فیلم و سریال درباره تاریخ معاصر کم کار شده که ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز پاسخی به «آرگو» ندادیم

هنوز پاسخی به «آرگو» ندادیم