مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 16:252023-10-26سياسي

تجمع حمایتی موکب داران و خادمان از مردم فلسطین در حرم مطهر رضوی


جمعی از موکب داران و خادمان مشهدی حاضر ویژه مراسم اربعین حسینی امسال، امروز با تجمع در ایوان مقصوره صحن گوهرشاد حرم مطهر رضوی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، جمعی از موکب داران و خادمان مشهدی حاضر ویژه مراسم اربعین حسینی امسال، با تجمع در ایوان مقصوره صحن گوهرشاد حرم مطهر رضوی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان، از مبارزات به حق مردم فلسطین حمایت کردند.

  سردادن شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین و قرائت شعر و دکلمه با موضوع حماسه عملیات طوفان الاقصی و مذمت جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین از برنامه های این تجمع مردمی بود.

امام جمعه موقت مشهد در این تجمع به تحلیل علت جنایات و وحشیگری های صهیونیستها پرداخت و اظهار کرد: صهیونیستها این توهم را دارند که فرزندان خدا هستند، لذا دنیا برای ما خلق شده و اگر ما راضی نباشیم بقیه غاصب هستند، دیگران از بهشت سهمی ندارند و همه انسانها برای خدمت به ما خلق شده اند.

حجت الاسلام محمد باقر فرزانه افزود: علت دیگر جنایتهای آنان دیدگاه فزون طلبی و تمایل آنها به توسعه ارضی و کشور گشایی است.

وی بیان کرد: علت دیگر این جنایات حمایت کشورهای آمریکا، انگلیس و شوروی سابق است که این رژیم غاصب و غده سرطانی را در منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع حمایتی موکب داران و خادمان از مردم فلسطین در حرم مطهر رضوی

تجمع حمایتی موکب داران و خادمان از مردم فلسطین در حرم مطهر رضوی