مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-13اقتصادي

تلاش آمریکا برای فروش هرچه بیشتر خودروهای الکتریکی


دولت ایالات متحده آمریکا در حال برنامه ریزی برای تغییر استانداردهای آلایندگی خودرو با روشی است که برای انجام آن خودروسازان باید خودروهای الکتریکی بسیار بیشتری بفروشند.

- دولت ایالات متحده آمریکا در حال برنامه ریزی برای تغییر استانداردهای آلایندگی خودرو با روشی است که برای انجام آن خودروسازان باید خودروهای الکتریکی بسیار بیشتری بفروشند.

تا سال 2032، خودروهای برقی باید حدود دو سوم کل خودروهای جدید فروخته شده در آمریکا را تشکیل دهند و پیشنهاد دولت ایالات متحده برای افزایش فروش خودروهای الکتریکی چالش برانگیز است اما غیرممکن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سی ان ان، ماتیاس هک(Matthias Heck)، تحلیلگر صنعت مودیز می گوید: بدون وجود چنین الزاماتی، خودروهای الکتریکی پس از سال 2035 به چنین سهمی در بازار می رسند.

او گفت که اهداف تعیین شده توسط آژانس حفاظت محیط زیست ایالات متحده آمریکا قابل مدیریت است، اما آسان نخواهد بود و سطوح بالایی از سرمایه گذاری مورد نیاز است.

هک خاطرنشان کرد: در حال حاضر، این پیشنهاد هنوز تنها یک پیشنهاد باقی مانده است و ممکن است پیش از نهایی شدن تغییر کند.

مودیز شرکت خدمات مالی و تجاری آمریکایی است که در زمینه ارائه خدمات تجزیه و تحلیل بازار اوراق قرضه، مبادله اوراق بهادار، مدیریت بحران و مدیریت صندوق های سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش آمریکا برای فروش هرچه بیشتر خودروهای الکتریکی

تلاش آمریکا برای فروش هرچه بیشتر خودروهای الکتریکی