مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-09اقتصادي

آغاز طرح گشت بازرسی و برخورد با اشتغال غیرمجاز اتباع خارجی در خراسان رضوی


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از اجرای طرح گشت مشترک بازرسی از اصناف و واحدهای تولیدی جهت برخورد با اشتغال غیر مجاز اتباع خارجی در این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از اجرای طرح گشت مشترک بازرسی از اصناف و واحدهای تولیدی جهت برخورد با اشتغال غیر مجاز اتباع خارجی در این استان خبر داد.

محمد امین بابایی از آغاز و اجرای طرح گشت مشترک شناسایی اشتغال اتباع بیگانه در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای جلوگیری از اشغال فرصت های شغلی توسط اتباع بیگانه غیر مجاز، این اداره کل با همکاری بازرسان کار فرمانداری شهرستان مشهد، استانداری، اصناف و سایر دستگاه های مرتبط اقدام به اجرای طرح گشت مشترک نموده است.

بابایی با حضور میدانی در این طرح و در حاشیه این بازرسی ها گفت: برابر قانون کار، اتباع بیگانه ای که فاقد پروانه کار، پروانه کار موقت یا کارت کار موقت باشند، اجازه اشتغال در کشور را نداشته و درصورت مشاهده اشتغال و بکارگیری، کارفرمای آن ها متخلف شناخته شده و مشمول جریمه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوعیت به کارگیری اتباع خارجی غیر مجاز در واحدهای صنفی تصریح کرد: اتباع خارجی نمی توانند در کشور مشغول به کار شوند مگر اینکه روادید ورود با حق کار مشخص داشته باشند و بر اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح گشت بازرسی و برخورد با اشتغال غیرمجاز اتباع خارجی در خراسان رضوی

آغاز طرح گشت بازرسی و برخورد با اشتغال غیرمجاز اتباع خارجی در خراسان رضوی