مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 20:502023-11-17پزشكي

پرداخت 58 میلیاردی مطالبات پرستاری بیمه سلامت در دو مرحله


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به تعرفه های پرستاری بیمه سلامت، از پرداخت 58 میلیارد تومانی این مطالبات در دو مرحله بر اساس محاسبه و تصمیم گیری در جلسات مختلف حوزه های پرستاری خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به تعرفه های پرستاری بیمه سلامت، از پرداخت 58 میلیارد تومانی این مطالبات در دو مرحله بر اساس محاسبه و تصمیم گیری در جلسات مختلف حوزه های پرستاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر کاظم محمودی امروز در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه استان مازندران که در سالن آیت الله کوهستانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام پرستاران شهید دانشگاه، اظهار کرد: پرستاران در خط مقدم مراکز درمانی هستند؛ چرا که در ایام کرونا اگر همراهی خانواده های آنان نبود کار برای پرستاران ما بسیار سخت می شد و این فداکاری ها شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به تعرفه های پرستاری بیمه سلامت، از پرداخت 58 میلیارد تومانی این مطالبات در دو مرحله بر اساس محاسبه و تصمیم گیری در جلسات مختلف حوزه های پرستاری خبر داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه در حوزه تامین اجتماعی تاکنون پرداختی صورت نگرفته و دانشگاه با تلاش بسیار و از طریق تهاتر در صدد تامین آن است، تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 58 میلیاردی مطالبات پرستاری بیمه سلامت در دو مرحله

پرداخت 58 میلیاردی مطالبات پرستاری بیمه سلامت در دو مرحله