مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-01سياسي

تعیین فرصت مشخص برای رونق آساک دوچرخ


رییس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن بازدید از کارخانه آساک دوچرخ در جریان مشکلات این کارخانه قدیمی قرار گرفت و از تعیین فرصت مشخص برای رونق دوباره کارخانه آساک دوچرخ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در سفر به قوچان و با حضور در کارخانه آساک دوچرخ از نزدیک بر نحوه فعالیت های این مجموعه نظارت و با کارگران آن گفت وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی پس از بازدید از بخش های مختلف این کارخانه در جلسه با مسئولان قضایی و این واحد تولیدی خواستار تلاش در زمینه بهره وری حداکثری آساک دوچرخ شد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی در این جلسه گفت: هر جا منافع عمومی ایجاب کند باید نظارت جدی وجود داشته باشد تا از هرگونه تضییع حقوق بیت المال پیشگیری به عمل آید.

بر این اساس مدیران در کنار صنایع، بانک ها و سایر مؤسسات باید در خدمت مردم باشند.

رییس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به سابقه فعالیت کارخانه آساک دوچرخ گفت: این مجموعه قابلیت بالایی در تولید و ایجاد اشتغال دارد و با حمایت های دستگاه قضایی انشاء الله شاهد شکوفایی مجدد این کارخانه باشیم و در این زمینه همه عوامل باید دست به دست هم بدهند و به وظایف و تکالیف قانونی و اجتماعی خود عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین فرصت مشخص برای رونق آساک دوچرخ

تعیین فرصت مشخص برای رونق آساک دوچرخ