مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-20سياسي

واکنش شورای ائتلاف به روند تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات در مازندران


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران طی بیانیه ای ضمن استقبال از حضور همه گرایشات در انتخابات پیش رو اعلام کرد: تایید کسانی که خود مصداق قانون شکنی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران بیانیه ای در حمایت از دستگاه های نظارتی و هیأت نظارت استان جهت بررسی صلاحیت های داوطلبان نمایندگی مجلس صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: انتخابات مجلس شورای اسلامی 1402، فصل جدیدی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی خواهد بود که با احراز صلاحیت قانونی و متعهدانه شورای نگهبان و هیأت نظارت استانی گام مهم آن برداشته خواهد شد.

*تایید برخی چهره های قانون شکن، ظلم به مردم است همچنین بر اساس بیانات رهبری معظم انقلاب، شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام، یکی از مهم‏ترین نهاد های حکومتی، مطمئن ترین دستگاه برای حراست از نظام اسلامی و مانع انحراف نظام از خط دین و اسلام و قانون اساسی است.

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، برای شورای نگهبان وظایف متعددی برشمرده است که یکی از عمده ترین آن ها نظارت بر انتخابات میباشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران ضمن استقبال از حضور همه گرایشات و سلیقه ها که در اندیشه تعالی ایران عزیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شورای ائتلاف به روند تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات در مازندران

واکنش شورای ائتلاف به روند تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات در مازندران