مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-13سياسي

افتخارآفرینی نماینده ایران در مسابقات بین المللی قرآن مسکو


حسین خانی بیدگلی، حافظ و قاری بین المللی جمهوری اسلامی ایران مقام دوم بیست و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن مسکو در رشته «حفظ کل قرآن کریم» را از آن خود کرد.

- حسین خانی بیدگلی، حافظ و قاری بین المللی جمهوری اسلامی ایران مقام دوم بیست و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن مسکو در رشته حفظ کل قرآن کریم را از آن خود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دوره بیست و یکم مسابقات بین المللی قرآن در رشته حفظ کل قرآن کریم با حضور حافظان برجسته 30 کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران، مالزی، اندونزی، مراکش، اردن، مصر، هند، تاجیکستان، قزاقستان و .

و همچنین، داورانی از کشورهای مختلف در پایتخت روسیه برگزار شد که حسین خانی بیدگلی، پس از نماینده روسیه به مقام دوم رسید و نماینده کشور هند رتبه سوم را بدست آورد.

مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این رخداد قرآنی با شعار محوری قرآن کتاب آسمانی جمعه 19 آبان ماه در قالب نمایش هایی با عنوان رویاهایت را دنبال کن پیرامون حضور قرآن و حکمت قرآنی در زندگی انسان و سرنوشت بزرگ ترین متفکران، دانشمندان و شاعران مسلمان مانند ابن سینا، رودکی، فردوسی، خیام و حسین فیض خانوف اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی نماینده ایران در مسابقات بین المللی قرآن مسکو

افتخارآفرینی نماینده ایران در مسابقات بین المللی قرآن مسکو