مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-19سياسي

حمایت جدی دولت سیزدهم از فعالیت های علمی در دانشگاه ها


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: دولت سیزدهم، فعالیت های علمی را مورد حمایت جدی قرار می دهد و معتقد است، جوانان شایسته این مرز و بوم کارهای بزرگی انجام خواهند داد.

- سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران اعلام کرد حمایت جدی دولت سیزدهم از فعالیت های علمی در دانشگاه ها ایسنا/مازندران سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: دولت سیزدهم، فعالیت های علمی را مورد حمایت جدی قرار می دهد و معتقد است، جوانان شایسته این مرز و بوم کارهای بزرگی انجام خواهند داد.

‎ قاسم عزیززاده گرجی امروز، 28 آبان در مراسم اختتامیه رویداد بین المللی هوش مصنوعی ورباتیک راینوکاپ ایران در دانشگاه نوشیروانی بابل، اظهار کرد: شهرستان بابل بیش از 15 مرکز دانشگاهی دارد که از سراسر کشور و همچنین دانشجویان خارجی در این شهرستان تحصیل می کنند، این ظرفیت این شهرستان را به عنوان یک قطب علمی در کشور مطرح کرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست های اصلی دولت سیزدهم مردمی سازی و واگذاری امور به مردم است، افزود: این رویداد بین المللی نشان داد که این اصل به خوبی جواب می دهد و دانشجویان به نحو شایسته توانستند این شهر هوشمند را با راهنمایی اساتید نخبه خود احداث کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جدی دولت سیزدهم از فعالیت های علمی در دانشگاه ها

حمایت جدی دولت سیزدهم از فعالیت های علمی در دانشگاه ها