مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:452023-10-31سياسي

معرفی شهیدفهمیده برای کودکان و نوجوانان در قالب قصه


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از معرفی شهید فهمیده، شهید علی وردی و شهید عجمیان برای کودکان و نوجوانان در قالب قصه و نمایش خبر داد.

- معصومه ابراهیمی هژیر در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان به مناسبت سالروز شهادت حسین فهمیده و آغاز هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: نام شهید فهمیده در تاریخ ایثار کشور در کنار فرماندهان و قهرمانان مبارز و خستگی ناپذیر ثبت شده و هرگز از یاد و خاطر این مرز و بوم نمی رود.

وی یکی از رسالت های مهم نهادهای فرهنگی و تربیتی را تبیین رشادت ها، ایثار و از خودگذشتگی ها در وطن عنوان کرد و گفت: امروز نیز با جنایت های آشکار اسراییل در غزه اهمیت ارزش ایثار افرادی چون شهید فهمیده بیش از هر زمان دیگری مشهود است.

مدیرکل پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان این سرزمین علیه جنایات اسراییل به خروش آمده اند زیرا خوب درک می کنند که تنها راه مقابله با ظلم و ستم، مقاومت است.

وی رسالت مربیان، معلمان و نویسندگان کودک و نوجوان را بازگو کردن رشادت ها برای نسل اموز دانست و گفت: این روزها کودکان و نوجوانان در محاصره فضای مجازی هستند و جای تعلل نیست.

ابراهیمی هژیر با بیان اینکه دشمن نوجوان و جوان ایرانی را خوب شناخته و از همین حسین فهمیده ها، بهنام محمدی ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی شهیدفهمیده برای کودکان و نوجوانان در قالب قصه

معرفی شهیدفهمیده برای کودکان و نوجوانان در قالب قصه