مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:002023-10-25اقتصادي

سوپرایز پاییزی ظریف مصور در نمایشگاه


ظریف مصور را با موکت های مرغوبش می شناسند اما به تازگی چمن های مصنوعی این شرکت جایگاه ویژه ای در بازار ایران و منطقه پیدا کرده است.

در نمایشگاه فعلی توانمندی ظریف در تولید این محصول پرکاربرد نشان داده شده است - پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کف پوش ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته تهران با حضور فعال گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور همراه است تا بزرگترین تولیدکننده موکت ایران، بار دیگر مخاطبان خود را شگفت زده کند.

دموتکس ایران طی روزهای سوم تا ششم آبان ماه 1402 در محل دائمی برپایی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود و شرکت های مطرحی از سراسر کشور در آن به ارائه دستاوردهای خود می پردازند.

گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور نیز با دست پر به این نمایشگاه می رود و دستاوردهایی را به نمایش می گذارد که در نوع خود قابل توجه است و مخاطبان را با پیشنهادهای شگفت انگیزی روبرو می کند.

مدیر بازاریابی شرکت ظریف مصور خبر داد که این مجموعه در پانزدهمین حضور متوالی خود در نمایشگاه بین المللی کف پوش ها، موکت، فرش ماشینی، چمن مصنوعی و صنایع وابسته، با انجام تحقیقات بازار گسترده و درک نیاز مخاطبان، ویژه برنامه های خاصی را برای معرفی خود به مخاطبان، مشتریان و ذی نفعانش پیش بینی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوپرایز پاییزی ظریف مصور در نمایشگاه

سوپرایز پاییزی ظریف مصور در نمایشگاه