مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 06:352023-11-15بين الملل

احتمال اجرای توافق آزادی اسرا 48 تا 72 ساعت آینده


یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی در گفت وگو با یک رسانه آمریکایی مدعی شد: در توافق مبادله گروگان ها پیشرفت هایی حاصل شده و ممکن است توافق آزادی اسرا 48 تا 72 ساعت آینده اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از شبکه الجزیره، این مقام صهیونیست که به سمت و نام آن اشاره نشده به شبکه ای بی سی آمریکا گفت: کابینه جنگ اسراییل عصر چهارشنبه جلسه ای را برای بحث در مورد توافق مبادله گروگان ها برگزار می کند.

در همین حال سازمان پخش رژیم صهیونیستی اعلام کرد مذاکرات پیشرفته ای میان حماس و اسراییل در خصوص تبادل اسرا با میانجی گری قطر و آمریکا جریان دارد.

براساس گزارش این شبکه خبری، گام نخست این تبادل اینگونه است که اسراییل کودکان اسیر فلسطینی را در مقابل کودکان اسراییلی اسیر نزد حماس آزاد می کند.

در همین راستا، رونین بار رییس سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی (شاباک) سه شنبه شب برای دیدار با مقامات مصری و رایزنی در خصوص تبادل اسرای اسراییلی راهی مصر شد.

همچنان مذاکره برای آزادی اسرای اسراییلی بدون پیشرفت قابل توجهی پابرجاست و در همین راستا، جو بایدن رییس جمهوری آمریکا روز سه شنبه بدون ذکر جزییات گفت: من هر روز مشغول گفتگو با افراد دخیل در مذاکرات آزادسازی گروگان ها هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال اجرای توافق آزادی اسرا 48 تا 72 ساعت آینده

احتمال اجرای توافق آزادی اسرا 48 تا 72 ساعت آینده