مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 09:122023-10-25پزشكي

ارائه 41 هزار خدمت تصویربرداری پزشکی در خراسان شمالی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در 6 ماه نخست امسال 41 هزار و 183 خدمت درمانی مربوط به سی تی اسکن و ام آر آی در بیمارستان های تحت پوشش دارای این خدمات به مراجعان و بیماران ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز عبدالله کبریایی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: در 6 ماه نخست امسال 41 هزار و 183 خدمت درمانی مربوط به سی تی اسکن و ام آر آی در بیمارستان های تحت پوشش دارای این خدمات به مراجعان و بیماران ارائه شده است.

وی با بیان اینکه اکنون مراکز دولتی، دارای 2 دستگاه ام آر آی و 7 سی تی اسکن هستند، گفت: تجهیزات مورد نظر در بیمارستان های امام علی(ع)، امام حسن(ع)، پورسینا، جاجرم و خاتم الانبیاء شیروان مستقر هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: خدمات ارائه شده در بخش دولتی به بیماران بستری و سرپایی بوده است به نحوی که در 6 ماه نخست امسال 26 هزار و 220 بیمار بستری و 14 هزار و 963 بیمار سرپایی خدمات تصویربرداری ام آر آی و سی تی اسکن را دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: خدمات تصویربرداری ام آر آی علاوه بر بیمارستان امام علی(ع) بجنورد در بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان با حضور معاون درمان وزیر بهداشت افتتاح و به تازگی وارد چرخه خدمت رسانی شده است و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 41 هزار خدمت تصویربرداری پزشکی در خراسان شمالی

ارائه 41 هزار خدمت تصویربرداری پزشکی در خراسان شمالی