مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-13اجتماعي

توزیع شیر رایگان در مدارس 11 استان محروم تا اوایل آذرماه


توزیع شیر رایگان دانش آموزی حدود 8 ـ 9 سالی متوقف شده بود و به تبع استلزامات اداری، نیروهایی که این کار را آنجا می دادند جا به جا شده بودند و عملا این فرآیند متوقف شده بود.

- توزیع شیر رایگان دانش آموزی حدود 8 ـ 9 سالی متوقف شده بود و به تبع استلزامات اداری، نیروهایی که این کار را آنجا می دادند جا به جا شده بودند و عملا این فرآیند متوقف شده بود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: توزیع شیر در سیستان و بلوچستان، شهرستان های استان تهران، کهگیلویه و بویر احمد و کرمان آغاز شده اما فراگیر نشده است؛ اولویت ما برای توزیع شیر 11 استان محروم کشور هستند و پیش بینی می کنیم تا اوایل آذرماه این امر محقق شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی فرهادی در نشستی خبری درباره آخرین وضعیت توزیع شیر در مدارس، اظهار کرد: توزیع شیر رایگان دانش آموزی حدود 8 ـ 9 سالی متوقف شده بود و به تبع استلزامات اداری، نیروهایی که این کار را آنجا می دادند جا به جا شده بودند و عملا این فرآیند متوقف شده بود.

   وی با اشاره به دستور رییس جمهوری برای از سر گیری توزیع شیر رایگان، افزود: شیر در چند استان توزیع شده اما فراگیر نیست علت آن هم آمادگی شرکت های تولید کننده برای شیر دانش آموزی است چراکه با توجه به حساسیتی که سلامت دانش آموزان دارد، نمی خواستیم و سیستم بهداشتی کشور اجازه نمی داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع شیر رایگان در مدارس 11 استان محروم تا اوایل آذرماه

توزیع شیر رایگان در مدارس 11 استان محروم تا اوایل آذرماه