مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-17اجتماعي

آغاز بارش های رگباری از عصر جمعه در آسمان مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: بارش های رگباری از عصر امروز مهمان استان شده و طی 12 ساعت آینده ادامه خواهد داشت.

- احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران درباره پیش بینی وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: از عصر امروز تا صبح شنبه 27 آبان ماه امسال شاهد بارش های رگباری همراه  رعدوبرق، وزش باد نسبتاًشدید موقتی، کاهش دما و احتمال تگرگ در آسمان مازندران هستیم.

وی افزود: آب گرفتگی معابر و جاری شدن روان آب، رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی ، کاهش دید و اختلال در ترددهای جاده ای از مخاطرات این سامانه بارشی محسوب می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: این سامانه بارشی سطح استان به ویژه مناطق جلگه ای تا میان بند نواحی مرکزی و شرقی استان را فرامی گیرد، تصریح کرد: اسدی بیان کرد: باتوجه به این سامانه بارشی، احتیاط در تردد جاده ای، پرهیز از اسکان درکنار رودخانه‏ ها و پرهیز از صعود به ارتفاعات ، مقاوم سازی سازه‏ های کم مقاوم و سایر اقدامات پیشگیرانه مورد تاکید قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه صبح شنبه این سامانه از آسمان مازندران خارج می شود، تصریح کرد: براساس نقشه های هواشناسی، روزهای شنبه تا دوشنبه شاهد آسمانی صاف تا آفتابی همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش های رگباری از عصر جمعه در آسمان مازندران

آغاز بارش های رگباری از عصر جمعه در آسمان مازندران