مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-19دانش

برگزاری سومین رویداد کافه فناوری در دانشگاه سمنان


معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از برگزاری سومین رویداد کافه فناوری ویژه دانشجویان و اساتید دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از برگزاری سومین رویداد کافه فناوری ویژه دانشجویان و اساتید دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان خبر داد.

دکتر حمیدرضا محمدیان سمنانی امروز (یکشنبه، 28 آبان ماه) اظهار کرد: در قالب این رویداد در بخش دانشجویی، دانشجویان به ایده پردازی و ورود به پارک علم و فناوری و بهره مندی از خدمات متنوع موجود در این مجموعه دعوت شدند.

همچنین دانشجویان علاوه بر کارآفرینی، براساس تخصص و علاقه شان می توانند در شرکت های فناور مشغول به کار شوند.

وی با بیان اینکه این رویداد سومین برنامه از سلسله برنامه های کافه فناوری در این دانشگاه است ادامه داد: ایجاد شور و نشاط، اعتماد به نفس و امیدآفرینی برای دانشگاهی ها، از نتایج ارزشمند برگزاری سلسله رویدادهای کافه فناوری است.

این عضو هیات علمی دانشگاه سمنان اظهار کرد: امیدوارم دانشگاهی ها با تشکیل تیم های فناور و خلاق به سمت کارآفرینی بیشتر حرکت کنند.

وی ادامه داد: در سایه این رویدادها دانشگاهی ها می توانند ضمن تضمین آینده شغلی شان و ارزش آفرینی، به سمت تحقق دانشگاه های نسل چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین رویداد کافه فناوری در دانشگاه سمنان

برگزاری سومین رویداد کافه فناوری در دانشگاه سمنان