مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 07:102023-11-02اقتصادي

برنج کشاورزان مازندرانی در بازار بورس کالای کشاورزی عرضه می شود


مدیرعامل مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران با بیان اینکه بورس کالای کشاورزی بازتاب و آینه کف بازار است، گفت: کشاورزان می توانند محصولات خود را در بازار مدرن بورس کالای کشاورزی عرضه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید اسماعیل یزدان پناه شب گذشته در آیین افتتاح و آغاز چهارمین سال معاملات برنج طارم در بورس کالای ایران در مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران، اظهار کرد: بورس کالای کشاورزی برنج برای چهارمین سال پیاپی بازگشایی شد، با توجه به اینکه هر سال با پایان سال زراعی این نماد بسته می شود در سال زراعی جدید شاهد بازگشایی آن در بورس کالای کشور هستیم و امید داریم به عنوان یکی از ابزارهای مدرن و مهم در حوزه بازرگانی برنج بتوان در رونق بازار برنج گام بزرگی برداشت.

وی افزود: کشاورزان می توانند مستقیم برنج خود را از طریق بورس کالای کشاورزی به تمام نقاط کشور بفروشند و شفافیت قیمت برای کشاورزان و مصرف کننده با حذف واسطه ها می تواند رونق پولی مناسب برای بازار برنج ایجاد کند.

مدیرعامل مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران با بیان اینکه در سه سال گذشته وضعیت عرضه برنج در بورس بسیار مطلوب بود، تصریح کرد: هرچند در سال های نخست فعالیت فرهنگ سازی و آشنایی مناسب انجام نشد ولی با گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنج کشاورزان مازندرانی در بازار بورس کالای کشاورزی عرضه می شود

برنج کشاورزان مازندرانی در بازار بورس کالای کشاورزی عرضه می شود