مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:252023-11-20حوادث

ماجرای زورگیری های مسلحانه مامور قلابی از اتباع خارجی


جوانی که با کلت ساچمه زنی و استفاده از تجهیزات پلیسی،از اتباع خارجی زورگیری می کرد درحالی باتلاش عوامل انتظامی دستگیر شد که تاکنون راز 5فقره از اخاذی های وی فاش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، فرمانده انتظامی مشهد روز گذشته در تشریح ماجرای زورگیری های مامور قلابی گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای محرمانه منابع خبری پلیس مبنی بر اخاذی و زورگیری از اتباع خارجی با جعل عنوان مامور لباس شخصی، بلافاصله دستورات ویژه ای برای بررسی دقیق ماجرا صادرشد چرا که این گونه جرایم در نیروی انتظامی از حساسیت خاصی برخوردار است.

سرهنگ احمد نگهبان افزود:با تاکید سردار سرتیپ محمدکاظم تقوی (فرمانده انتظامی خراسان)برای دستگیری مامور قلابی، گشت های پوششی در مناطق تردد اتباع خارجی به ویژه در هسته مرکزی شهر تقویت شدند و آنان با لباس های مبدل به گشت زنی های شبانه پرداختند چرا که بررسی پرونده های مذکور نشان می داد بیشتر اخاذی ها در ساعات پایانی شب و درمکان های خلوت صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: به همین خاطر افسران دایره تجسس کلانتری شهید آستانه پرست مشهد نیز،همزمان با رصد های اطلاعاتی وارد عمل شدند و به جست وجو در حوزه استحفاظی پرداختند تا این که آخر هفته گذشته، یکی از افسران پلیس که با لباس مبدل در بولوار رضوان مشهد در حرکت بود ناگهان مرد جوانی را دید که به ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای زورگیری های مسلحانه مامور قلابی از اتباع خارجی

ماجرای زورگیری های مسلحانه مامور قلابی از اتباع خارجی