مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-06فرهنگي

ضرغامی: حوزه بسته بندی محصولات نیازمند توجه است


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در حوزه بسته بندی و تبلیغ محصولات با مشکلاتی مواجه هستیم که باید توجه ویژه ای به این حوزه برای عرضه محصول در داخل و خارج کشور داشته باشیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، ضرغامی ظهر امروز در آیین افتتاحیه جشنواره ملی انار ساوه اظهار کرد: شهرستان ساوه شهرستان بسیار بزرگی است هر چند نام انار برند و به نوعی معرف این شهرستان است اما ساوه تاریخچه فرهنگی، تمدنی و ارزش ها و مزیت هایی دارد که آن را در کشور برجسته می کند.

وی با اشاره به قدمت  مسجد جامع ساوه  بیان کرد: این مسجد دارای قدمت هزار ساله، تمدن، فرهنگ ناملموس  و رفتار دینی و انسانی است که برنامه ریزی جدیدی برای مرمت آن خواهیم داشت.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: خداوند زیبا خلق می کند و انار جلوه ای از این زیبایی آفرینش است که دانه های آن با شگفتی در کنار هم قرار گرفته اند.

ضرغامی با بیان اینکه 10 هزار هکتار باغات انار ساوه باعث شده این شهرستان رتبه اول تولید انار در سطح ملی و داری جایگاه برجسته جهانی باشد، تصریح کرد: محصولات جنبی و فرآوری انار بسیار مورد توجه است و خوشبختانه حوزه صنعتی ساوه هم با وجود اولین شهر صنعتی کشور در این شهرستان، بسیار برجسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: حوزه بسته بندی محصولات نیازمند توجه است

ضرغامی: حوزه بسته بندی محصولات نیازمند توجه است