مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 23:552023-11-04بين الملل

تداوم جنایت صهیونیست ها علیه مردم غزه، گسترش دامنه جنگ را اجتناب ناپذیر می کند


وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تداوم جنایت صهیونیست ها علیه مردم غزه، گسترش دامنه جنگ را در مقابل افزایش شدت جنگ از سوی آمریکا علیه غیرنظامیان غزه امری کاملا اجتناب ناپذیر دانست.

- وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تداوم جنایت صهیونیست ها علیه مردم غزه، گسترش دامنه جنگ را در مقابل افزایش شدت جنگ از سوی آمریکا علیه غیرنظامیان غزه امری کاملا اجتناب ناپذیر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فواد حسین وزیر خارجه عراق در یک گفت وگوی تلفنی درخصوص تحولات جاری فلسطین و نسل کشی در غزه رایزنی کردند.

امیرعبداللهیان در این گفت وگو ضمن اشاره به آخرین تحرکات و رایزنی های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران، تداوم جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و کشتار گسترده غیرنظامیان بویژه زنان و کودکان و حمایت های تسلیحاتی گسترده امریکا از رژیم متجاوز صهیونیستی را عامل اساسی تشدید بحران جاری در منطقه دانست و گسترش دامنه جنگ را در مقابل افزایش شدت جنگ از سوی آمریکا علیه غیرنظامیان غزه امری کاملا اجتناب ناپذیر دانست.

وزیر خارجه عراق نیز در این گفت وگو بر ضرورت اقدام منسجم و هماهنگ کشورهای اسلامی برای حمایت از مردم فلسطین، توقف حملات و جلوگیری از گسترش جنگ تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم جنایت صهیونیست ها علیه مردم غزه، گسترش دامنه جنگ را اجتناب ناپذیر می کند

تداوم جنایت صهیونیست ها علیه مردم غزه، گسترش دامنه جنگ را اجتناب ناپذیر می کند