مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 22:402023-11-06بين الملل

هاارتص: اظهارات وزیر کابینه درباره بمباران اتمی غزه گاف نیست یک رویکرد است


به نوشته یک رسانه عبری زبان، اظهارات اخیر وزیر فرهنگ اسراییل در رابطه با در اختیار داشتن بمب هسته ای و احتمال به کارگیری آن علیه نوار غزه، یک گاف نبوده بلکه به شکلی کاملا هماهنگ شده گفته شده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: روزنامه هاارتص در گزارشی در این رابطه فاش کرد، اظهاراتی که عمیخای الیاهو (عضو حزب عوتسما یهودیت به رهبری ایتمار بن گویر) در مورد استفاده از بمب هسته ای علیه نوار غزه به عنوان یکی از گزینه های مقابله با این منطقه یک گاف نبوده بلکه درچارچوب برنامه ها و رویکردهای کابینه راستگرای افراطی قرار دارد.

به نوشته این رسانه عبری زبان، مشکلی که این اظهارات ایجاد کرد صرفا برای دیپلماسی عمومی نبوده بلکه این واقعیت و حقیقتی اسراییلی است.

به اعتقاد نویسنده این گزارش، راستگرایان افراطی در اسراییل واقعا به انجام این کار ایمان داشته و به دنبال تحقق آن هستند.

او در این زمینه افزود: این یک گاف نبوده است، الیاهو که با رادیو کول براما گفتگوی می کرد تاکید کرد که غیر نظامی و بی گناهی در نوار غزه وجود ندارد.

فقط او این سخن را نگفت بلکه یتسحاق کرویزر عضو کنست و هم حزبی الیاهو نیز در گفتگو با رادیو ارتش اسراییل گفته بود: نوار غزه را باید با خاک یکسان کرد، باید برای همه مردم غزه یک حکم صادر کرد و آن حکم مرگ است، باید نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاارتص: اظهارات وزیر کابینه درباره بمباران اتمی غزه گاف نیست یک رویکرد است

هاارتص: اظهارات وزیر کابینه درباره بمباران اتمی غزه گاف نیست یک رویکرد است