مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 23:552023-11-08سياسي

ضرورت فعالیت افراد رسانه ای دارای اهلیت در فضای مجازی


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: اگر قرار است در حوزه فضای مجازی یک امری به سرانجام برسد افراد حامل و اقدام کننده باید اهلیت خبری و رسانه ای لازم داشته باشند.

- سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران تاکید کرد ضرورت فعالیت افراد رسانه ای دارای اهلیت در فضای مجازی ایسنا/مازندران سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: اگر قرار است در حوزه فضای مجازی یک امری به سرانجام برسد افراد حامل و اقدام کننده باید اهلیت خبری و رسانه ای لازم داشته باشند.

قاسم عزیززاده گرجی امروز 17 آبان ماه در نشست هم اندیشی با فعالان فضای مجازی استان که در استانداری مازندران برگزار شد، به بیان اهمیت فضای مجازی پرداخت و اظهار کرد: باید از بستر فضای مجازی برای ارائه طرح و ایده ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای نهادینه کردن امری نیاز به برنامه ریزی و طراحی است، گفت: دنیای غرب اهداف و برنامه های شوم و دروغین خود را به زیباترین شکل به مخاطب ارائه می کند.

سرپرست سیاسی امنیتی استانداری مازندران فرهنگ را نتیجه جریان سازی برشمرد و ادامه داد: امروز اگر کودک و نوجوان در همان فضای مجازی زندگی می کنند به دلیل آن است که به عنوان فرهنگ برای آنها جا افتاده و خوراک ذهنی خود را از انجا تامین می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت فعالیت افراد رسانه ای دارای اهلیت در فضای مجازی

ضرورت فعالیت افراد رسانه ای دارای اهلیت در فضای مجازی