مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-04سياسي

آغاز چهارمین دوره رویداد نشاط سالمندی در منطقه13


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 با بیان اینکه برنامه های نشاط سالمندی در قالب فعالیت گروهی و انجام برنامه های متنوع تلاش می کند زمینه حضور بیشتر سالمندان در جامعه، - چهارمین دوره رقابت های نشاط سالمندی با عنوان گنجینه های پویا در منطقه 13 آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 با بیان اینکه برنامه های نشاط سالمندی در قالب فعالیت گروهی و انجام برنامه های متنوع تلاش می کند زمینه حضور بیشتر سالمندان در جامعه، شکل دادن به تعاملات اجتماعی و کاهش افسردگی در سالمندان را محقق کند، گفت: در افتتاحیه چهارمین رویداد نشاط سالمندی 500 سالمند 60 سال به بالا (خانم و آقا) شرکت کرده و در تیم های پنج نفره به طور جداگانه با هم رقابت کردند.

به گفته او، استفاده از بازی هایی قدیمی ایرانی و خاطره انگیز برای سالمندان در این رویداد از جمله توپان، کوزه به سر، دست به عصا، دایره و سنگ از جمله بازی هایی بود در قالب این رویداد اجرایی شد.

بهبود مهارت های تعامل و حرکتی، مهارت های روزمره زندگی، تقویت حافظه و تمرکز، کنترل نیرو و سرعت عمل از جمله اهداف رویداد نشاط سالمندی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز چهارمین دوره رویداد نشاط سالمندی در منطقه13

آغاز چهارمین دوره رویداد نشاط سالمندی در منطقه13