مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-11سياسي

امام جمعه سمنان: فضای مجازی جای کتاب را نمی گیرد


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: با وجود پیشرفت های دیجیتالی و گسترش روزافزون فضای مجازی، باز هم هیچ چیز جای کتاب را نمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از کارکنان کتابخانه های عمومی این استان، با تأکید بر لزوم تشویق و ترغیب مردم به سمت کتاب و کتاب خوانی، ترویج فرهنگ مطالعه را بهترین راهکار برای افزایش بینش و بصیرت مردم و جامعه عنوان کرد.

وی ضمن تبریک فرارسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی و تشکر بابت برنامه های خوب ارائه شده، با تأکید بر لزوم اهمیت کتاب و مطالعه بیان کرد: کتاب باعث رشد انسان می شود و علم در بطن کتاب گنجانده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: هر چه مردم اهل مطالعه باشند و درک کنند که چه چیزی برای انسان مفید است و چه چیزی مضر، به یقین موفقیت بسیاری را کسب خواهند کرد.

مطیعی با تأکید بر لزوم مطالعه کتاب های مفید و معرفی تازه های نشر برای مردم جامعه بیان کرد: باید کتاب های ارزشمند و مناسب با فرهنگ و ارزش های هر منطقه در کتابخانه ها گردآوری و از طریق صداوسیما یا در خطبه های نماز جمعه به مردم معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: فضای مجازی جای کتاب را نمی گیرد

امام جمعه سمنان: فضای مجازی جای کتاب را نمی گیرد