مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-16ورزشي

در ورزش بانوان بازیکن به جای باشگاه در اردو ملی ساخته می شوند


سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن بیان کرد: بزرگترین مشکل ما در والیبال بانوان این است که اول در اردوهای ملی بازیکن سازی می کنیم و بعد تحویل باشگاه ها می دهیم که صدرصد اشتباه است.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن بیان کرد: بزرگترین مشکل ما در والیبال بانوان این است که اول در اردوهای ملی بازیکن سازی می کنیم و بعد تحویل باشگاه ها می دهیم که صدرصد اشتباه است.

این طور نیست که بازیکن از باشگاه به تیم ملی بروند و بعد به تیم اضافه شوند.

درواقع برای بانوان به این روش است.

هدایت تیم والیبال بانوان ذوب آهن به عنوان پرافتخارترین تیم باشگاهی در والیبال بانوان در فصل جاری به دست میترا شعبانیان داده شده که او تیم خود را با جذب بازیکن جوانگرایی راهی این مسابقات کرده است.

حاصل این کار با جوانان و کسب تجربه 2 باخت در دوهفته ابتدایی لیگ بوده، اما شعبانیان به تیم خود امیدوار است و با همین امید فردا، جمعه 25 آبان ماه به مصاف پیکان، مدافع عنوان قهرمانی خواهد رفت.

برای بررسی بیشتر تیم والیبال بانوان ذوب آهن و شرایط والیبال بانوان، ایسنا با میتراشعبانیان سرمربی این تیم به عنوان پیشکسوت این رشته گفت گو کرده که در ادامه می خوانید: ایسنا- نظر شما درباره ترکیب تیم امسال چیست؟ امسال اصفهان دوتیم درلیگ برتر شرکت داده است که هردو تیم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ورزش بانوان بازیکن به جای باشگاه در اردو ملی ساخته می شوند

در ورزش بانوان بازیکن به جای باشگاه در اردو ملی ساخته می شوند