مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-01سياسي

دولت در تلاش برای رفع غبار محرومیت از چهره روستاهای کهگیلویه و بویراحمد است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت روستاهای استان گفت: دولت مصمم به رفع محرومیت ها از استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده روز چهارشنبه به همراه مدیران حوزه زیرساخت این استان در سفر به شهرستان چرام از منطقه محروم پشته زیلایی بازدید کردند.

در این بازدید که علی محمد روستا معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیران حوزه زیرساخت حضور داشتند، استاندار کهگیلویه وبویراحمد ابتدا در روستای آبریز از محل احداث سد آبریز در این منطقه بازدید کرد.

احمدزاده سپس با حضور در روستای بیدانجیر ضمن دیدار و گفت و گو با مردم از پل در حال احداث روستای بید انجیر بازدید کرد و گفت: متاسفانه هنوز مردم این منطقه برای عبور از رودخانه از وسیله خطرناکی به نام جره استفاده می کنند که باعث قطع انگشتان دست افراد شده است.

  وی بیان کرد: برای تسهیل در مسیر عبور و مرور مردم پل بر روی رودخانه روستای بید انجیر در حال احداث است و کار در مراحل پایانی است و با توجه به شروع فصل بارندگی تلاش می شود این پل تا قبل از پایان سال به بهره برداری برسد تا مردم برای تردد با مشکلی مواجه نشوند.

به گفته استاندار برای این پل پنج میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده و برای اتمام آن به 15 میلیارد تومان دیگر نیاز است و در تلاش برای تامین اعتبار هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در تلاش برای رفع غبار محرومیت از چهره روستاهای کهگیلویه و بویراحمد است

دولت در تلاش برای رفع غبار محرومیت از چهره روستاهای کهگیلویه و بویراحمد است