مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:402023-10-30بين الملل

عملیات گردان های القدس در پایگاه صهیونیستی «حانیتا» در مرز با لبنان


گردان های القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی از نفوذ نیروهایش به حصار امنیتی رژیم صهیونیستی در پایگاه نظامی حانیتا در مرز با لبنان و شهادت دو تن از این نیروها خبر داد.

- عملیات گردان های القدس در پایگاه صهیونیستی حانیتا در مرز با لبنان گردان های القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی از نفوذ نیروهایش به حصار امنیتی رژیم صهیونیستی در پایگاه نظامی حانیتا در مرز با لبنان و شهادت دو تن از این نیروها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، گردان های القدس بامداد امروز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که جمعی از نیروهای این گردان یکشنبه در راستای حمایت از غزه در عملیات طوفان الاقصی و در پاسخ به کشتارهای رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان، به حصار امنیتی رژیم صهیونیستی در پایگاه نظامی حانیتا در مرز با لبنان نفوذ کرده و در شمال اراضی اشغالی با نیروهای دشمن درگیر شدند.

همچنین سرایا القدس در بیانیه خود از شهادت دو تن از نیروهای تیپ شهید علی الاسود در این عملیات به نام های ابراهیم محمد عثمان (23 ساله) و مصطفی عز الدین حسین (21 ساله) خبر داد.

شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین در ادامه بیانیه خود ضمن تسلیت شهادت این دو نیرویش تاکید کرد که آنها از نیروهای دلاور تیپ علی الاسود بودند که در عملیات قهرمانانه یورش به پایگاه نظامی حانیتا در شمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات گردان های القدس در پایگاه صهیونیستی «حانیتا» در مرز با لبنان

عملیات گردان های القدس در پایگاه صهیونیستی «حانیتا» در مرز با لبنان