مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:052023-10-28سياسي

وجود مسأله انتخاب نامناسب برای ازدواج در همدان


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در استان همدان مسأله انتخاب نامناسب در ازدواج وجود دارد و این امر می تواند بستر به وجود آمدن مشکلات و طلاق باشد.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در استان همدان مسأله انتخاب نامناسب در ازدواج وجود دارد و این امر می تواند بستر به وجود آمدن مشکلات و طلاق باشد.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی شنبه 6 آبان در شورای فرهنگ عمومی استان همدان، اظهارکرد: باید بتوانیم فرهنگ سازی کنیم که در جامعه خانواده ها وارد مسأله ازدواج شوند و برای یک ازدواج موفق به مشاوره های خانوادگی مراجعه کنند این در حالیست که قبل از ازدواج، مسأله مشاوره برای خانواده ها و زوجین بسیار ضعیف تر است به طوری که به عنوان یک مسأله حائز اهمیت به آن توجه نمی شود.

وی با بیان اینکه نیاز است زوجین تست های روان شناختی را انجام دهند، تصریح کرد: افراد برای شناخت بهتر یکدیگر نیاز است که تست های روانشناختی را به کمک روانشناس انجام دهند تا در نهایت ازدواج موفق تری داشته باشند و با احساس و عواطف تصمیم نگیرند.

شعبانی موثقی با بیان اینکه اگر مجموعه ای بخواهد فعالیت روانشناسی انجام دهد، باید مورد حمایت قرار گیرد، اضافه کرد: مجموعه روانشناسی که تحت نظر استانداری بخواهد فعالیت کند، باید مورد حمایت قرار بگیرد به طوری که اگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود مسأله انتخاب نامناسب برای ازدواج در همدان

وجود مسأله انتخاب نامناسب برای ازدواج در همدان