مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-14اقتصادي

انتشار اوراق گواهی سپرده خاص توسط بانک رفاه کارگران برای اولین بار


بر اساس این اوراق در ابتدا سود علی الحساب در طول مدت فعالیت بنگاه و فعالیت اقتصادی پرداخت می شود و در پایان پس از ارزیابی و حسابرسی سود واقعی پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک اسماعیل لله گانی؛ مدیرعامل بانک رفاه کارگران در مراسم رونمایی از طرح اوراق گواهی سپرده خاص گفت: تامین مالی پروژه ها از طریق شبکه بانکی یکی از موضوعات اساسی است که بانک های کشور آن را در سرلوحه کاری خود قرار داده اند.

برهمین اساس برای اولین بار اوراق گواهی سپرده خاص توسط بانک رفاه کارگران منتشر می شود.

در خصوص این اوراق نکته مهمی وجود دارد اینکه با استفاده از این اوراق مردم می توانند در فعالیت های مولد مشارکت داشته باشند و از سود آن بهره مند شوند.

مردم با این ابزار شریک واقعی پروژه ها هستند و از سودی که بر اساس حسابرسی فعالیت های تولیدی به دست آمده است منتفع می شوند.

وی تصریح کرد: بر اساس این اوراق در ابتدا سود علی الحساب در طول مدت فعالیت بنگاه و فعالیت اقتصادی پرداخت می شود و در پایان پس از ارزیابی و حسابرسی سود واقعی پرداخت می شود.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: پیش از این طرح را نزد برخی از علمای بانکداری اسلامی مطرح کرده ایم و علما اسلامی این اوراق را از منظر شرعی تایید کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اوراق گواهی سپرده خاص توسط بانک رفاه کارگران برای اولین بار

انتشار اوراق گواهی سپرده خاص توسط بانک رفاه کارگران برای اولین بار