مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 18:252023-11-15اقتصادي

استاندار مرکزی: مدیران در راستای رفع مشکلات بی وقفه تلاش کنند


استاندار مرکزی با بیان اینکه مدیران باید بی وقفه تلاش کنند گفت: تمامی مدیران کار شبانه روزی را سرلوحه خود قرار دهند و در خدمت رسانی به مردم کوشا باشند و عقب ماندگی ها را جبران کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه امروز در نشست با روسای شوراهای اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی کارهای و پروژه های نیمه تمام بسیاری داشته و با عقب ماندگی در برخی پروژه ها مواجه بود که باید در سال های گذشته به پایان می رسیدند اما این گونه نشد.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم تمام اولویت ها بر تکمیل کارهای نیمه تمام متمرکز شده بود و توانستیم برخی پروژه ای بعضاً 20 ساله را به سرانجام برسانیم.

استاندار استان مرکزی بیان کرد: قطعاً انرژی زیادی صرف های کارهای به زمین مانده صرف شد؛ مسیر حرکت راهبردی دستگاه های اداری مبتنی بر سه مؤلفه وزن گذشته، فشار حال و کشش آینده است و باید پیوسته به هر سه ضلع این مثلت توجه کرد.

مخلص الائمه ادامه داد: مشکلاتی از گذشته در کشور وجود داشته و تا به امروز گریبان همه را گرفته و باید با تلاش مضاعف کمبودها و نواقص رفع شود؛ امروز دیگر این که مشکلات مربوط به چه زمانی است مهم نیست و باید در زمانی که مسؤولیتی قبول می کنیم این گره ها را باز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی: مدیران در راستای رفع مشکلات بی وقفه تلاش کنند

استاندار مرکزی: مدیران در راستای رفع مشکلات بی وقفه تلاش کنند