مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-12سياسي

افزایش بیش از یک میلیون نفری اعضای جمعیت سازمان جوانان هلال احمر ایران


مدیرکل سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران از افزایش یک میلیون و 100هزار نفری اعضای جمعیت سازمان جوانان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خبرداد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران از افزایش یک میلیون و 100هزار نفری اعضای جمعیت سازمان جوانان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشم حسینی المدنی شامگاه 20 ابان ماه در جشن بزرگ هفتاد و ششمین سال تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ساری با بیان اینکه مازندران مهد علم و دانش است، اظهار کرد: چرا که مازندرانی هایی همچون حضرت آیت الله جوادی آملی و حسن زاده آملی علم را متحول کردند و نه تنها افتخار مازندران بلکه افتخاری برای ایران و جهان هستند.

وی با اشاره به حمایت های رییس، دبیرکل و نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمر از برنامه های جوانان، افزود: افزایش 400 درصدی بودجه سازمان جوانان در سال جاری نمونه ای بارز از این حمایت هاست که وظیفه و ماموریت ما را در مسیر توسعه و ترویج گفتمان صلح و نوع دوستی بیش از پیش سنگین تر می کند.

این مسئول با قدردانی از حمایت های اداره کل اجتماعی استانداری مازندران به جمعیت هلال احمر استان، افزود: چرا که سازمان جوانان هلال احمر استان تلاش می کند از اتفاقات ناگوار پیشگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیش از یک میلیون نفری اعضای جمعیت سازمان جوانان هلال احمر ایران

افزایش بیش از یک میلیون نفری اعضای جمعیت سازمان جوانان هلال احمر ایران