مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:312023-11-08اقتصادي

کارآفرین موفق الیگودرزی با پیشه پدری برای 100 نفر شغل ایجاد کرد


خبرگزاری فارس لرستان _ نسرین صفربیرانوند، فرید بهرامسری متولد 54 و کارشناس ارشد مهندسی مکانیک است او از سال 82 با ادامه شغل پدری وارد عرصه تولید شده است و امروز در این حوزه حرف های زیادی برای گفتن دارد.

این تولید کننده و کارآفرین موفق علاوه بر اینکه در کارخانه پودر کربنات کلسیم مدیر تولید است، سال 97 هم یک کارخانه راه اندازی می کند تا با استفاده از دانش و تجربه های کسب شده کارهای نو و جدیدی انجام دهد.

بهرامسری که آموزش و روحیه کارآفرینی را از علل موفقیت خود عنوان می کند، می گوید: من نسبت به افرادی که در کارخانه مشغول فعالیت هستند، احساس مسوولیت می کنم، در واقع عشق به کارآفرینی بود که ما را در این راه مصمم کرد.

ضرب المثل پدر کو ندارد نشان از پدر را بارها شنیده ایم، فرید بهرامسری، کارآفرین الیگودرزی مصداق این ضرب المثل است، او با ادامه دادن پیشه پدر و با فرآوری ماده معدنی کربنات کلسیم تولید را در کارخانه پدری رونق بخشیده و شرایط اشتغال حدود یکصد نفر را ایجاد کرده است.

نکته قابل تامل اینکه او به همراه برادرانش مراحل پیشرفت را با فرآوری ماده معدنی کربنات کلسیم که یکی از ظرفیت های شهرستان الیگودرز است، پله پله طی می کنند، در واقع آنها با استفاده از فرآوری نه تنها ارزش افزوده برای تولیدات ایجاد کردند، بلکه زمینه اشتغال افراد بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرین موفق الیگودرزی با پیشه پدری برای 100 نفر شغل ایجاد کرد

کارآفرین موفق الیگودرزی با پیشه پدری برای 100 نفر شغل ایجاد کرد