مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-07پزشكي

35 درصد بیماران سرطانی توان پرداخت هزینه ها را ندارند


رییس هیأت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد با اعلام اینکه کمک های دولت برای درمان بیماران سرطانی کافی نیست، گفت: 35 درصد بیماران سرطانی توان مالی پرداخت هزینه ها را نداشته و از درمان باز می مانند.

- رییس هیأت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد: 35 درصد بیماران سرطانی توان پرداخت هزینه ها را ندارند ایسنا/خراسان رضوی رییس هیأت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد با اعلام اینکه کمک های دولت برای درمان بیماران سرطانی کافی نیست، گفت: 35 درصد بیماران سرطانی توان مالی پرداخت هزینه ها را نداشته و از درمان باز می مانند.

حمید مستشاری در نشست خبری که امروز 16 آبان، در بیمارستان ناظران مشهد برگزار شد، عنوان کرد: متاسفانه شیوع سرطان در جامعه بسیار زیاد شده و علاوه بر افراد بالای 70 سال، کودکان و جوانان را نیز درگیر کرده است.

وی افزود: نکته قابل تاسف دیگر هم این است که درمان سرطان نیز مانند بقیه بیماری ها نیست؛ چراکه از نظر روانی بیمار را به هم می ریزد و بدتر از آن هزینه های زیادی به بیمار تحمیل می شود.

مستشاری با اشاره به خدمات خوب و منحصر به فردی که در بیمارستان ناظران مشهد به بیماران ارائه می شود، افزود: تأکید در این بیمارستان بر این بود که از جنس خارجی استفاده نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 درصد بیماران سرطانی توان پرداخت هزینه ها را ندارند

35 درصد بیماران سرطانی توان پرداخت هزینه ها را ندارند