مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-14سياسي

مسلمانان آخرین تکنولوژی های دفاعی را به دست آورند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به حادثه غزه گفت: باید مسلمان ها عزم جزم کنند آخرین تکنولوژی های دفاعی را به دست آورند و در اقتصاد با تشکیل قطب های اقتصادی، - ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به حادثه غزه گفت: باید مسلمان ها عزم جزم کنند آخرین تکنولوژی های دفاعی را به دست آورند و در اقتصاد با تشکیل قطب های اقتصادی، وحدت ارزی استفاده از ابزار نفت و گاز و امثال آن صریحاً به یک ابر قدرت تبدیل شوند.

آیت الله سیدحسن عاملی 23 آبان در جمع خبرنگاران ضمن تبیین پیام حادثه غزه برای مسلمانان، اظهار کرد: حادثه غزه یک پیام بسیار مهم برای مسلمان ها دارد در این حادثه شان مسلمان ها شدیداً شکست و به طور کامل ذلیل شدند و مورد اهانت قرار گرفتند.

وی ادامه داد: بچه های مسلمان مظلومانه کشته شدند زیر آوار ماندند زن ها ناموس ما بودند هزاران زن به بدترین وضعی کشته شدند زن را در حالی که غرق خون بود و در برانکارد می بردند داد می زد این اطفالی؟ عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: این ذلت وحشتناک یک وظیفه مهم برای مسلمان ها درست می کند و آن این است که مسلمان ها باید سریعاً در برابر این دیو و ددها به طرف اقتدار حرکت کنند، باید یک اتحاد قوی تشکیل و در عرصه بین المللی به قطب قدرت تبدیل شوند و الا ذلت در فلسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلمانان آخرین تکنولوژی های دفاعی را به دست آورند

مسلمانان آخرین تکنولوژی های دفاعی را به دست آورند