مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-01سياسي

تاکید «میرضیایف» بر گسترش همکاری بین پارلمانی با قزاقستان


رییس جمهور ازبکستان در دیدار رییس مجلس سفلی قزاقستان بر اهمیت گسترش بیش از پیش همکاری بین پارلمانی بین دو کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان در دیدار با یرلان کوشانوف رییس مجلس سفلی قزاقستان در شهر تاشکند بر اهمیت گسترش بیش از پیش همکاری بین پارلمانی با آستانه تاکید کرد.

رییس مجلس سفلی قزاقستان در این دیدار سلام و بهترین آرزوهای قاسم جومارت تاکایف رییس جمهور قزاقستان را به رییس جمهور ازبکستان ابلاغ کرد.

در این دیدار مسائل روز دستورکار دوجانبه مورد بررسی و بر تقویت روابط شراکت وهم پیمانی راهبردی ازبکستان و قزاقستان تاکید شد.

در دیدار مقامات دو کشور به ویژه بر نتایج مثمر ثمر اولین نشست شورای بین پارلمانی که امروز بین اتاق قانون گذاری مجلس عالی ازبکستان و مجلس پارلمان قزاقستان برگزار شد، تاکید شد.

طرفین برای اهمیت توسعه بیش از پیش روابط نزدیک بین پارلمانی به منظور اجرای بی قید و شرط توافقات در سطح عالی، گسترش همکاری های بین منطقه ای و تبادل فرهنگی توجه خاص داشتند.

همچنین تبادل تجربه در زمینه فعالیت های قانون گذاری، توسعه نهادهای خودگردان و حمایت از جوانان، از جمله سازماندهی سفرهای هیئت های نمایندگان جوان به عنوان ابعاد مهم تعیین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید «میرضیایف» بر گسترش همکاری بین پارلمانی با قزاقستان

تاکید «میرضیایف» بر گسترش همکاری بین پارلمانی با قزاقستان