مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 22:512023-11-10بين الملل

نماینده حماس در ایران: حمایت های جهانی از فلسطین مهم ترین دستاورد طوفان الاقصی بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، خالد القدومی امشب در دیدار با علمای اهل سنت تایباد و در سخنرانی در مسجد مالک الملک این شهر اظهار کرد: حضور پررنگ مردم در سراسر جهان در حمایت از فلسطین و غزه، از مهم ترین دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی و پیروزی حماس بوده است.

وی افزود: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین یا حماس امروزه در حوزه نظامی در خشکی، دریا، هوافضا و فضای سایبری پیشرفت کرده است و رهبران آن در عرصه سیاست و دیپلماسی موفق بوده اند.

نماینده حماس در ایران ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی به گفته وزیر امور اقتصادی اسراییل 16 میلیارد دلار به اقتصاد این رژیم ضرر مالی وارد کرد.

القدومی بیان کرد: علاوه بر اسراییل و آمریکا، برخی از کشورهای عربی و اسلامی با سکوت خود، متاسفانه در قتل عام مردم بی دفاع غزه نقش دارند.

وی تصریح کرد: در مدت زمان 34 روز فقط 500 کامیون حامل کمک های بشردوستانه و پزشکی به غزه ارسال شده؛ درحالیکه نیاز حداقلی این مردم در هنگام محاصره 17 ساله توسط رژیم صهیونیستی، روزانه 500 کامیون بوده است.

نماینده حماس گفت: در سال 1973 میلادی کشورهای عربی با استفاده از عدم عرضه نفت، نه تنها اسراییل بلکه آمریکا را شکست دادند؛ اما آیا امروز نمی توانند دست به چنین اقداماتی بزنند، درحالیکه صهیونیست ها آب و برق را بر غزه قطع کرده اند؟ القدومی اذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده حماس در ایران: حمایت های جهانی از فلسطین مهم ترین دستاورد طوفان الاقصی بود

نماینده حماس در ایران: حمایت های جهانی از فلسطین مهم ترین دستاورد طوفان الاقصی بود