مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 22:052023-11-19اجتماعي

مردم از تردد و اتراق در اطراف رودخانه های استان همدان پرهیز کنند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: همشهریان این استان تا روز سه شنبه 30 آبان از تردد و اتراق در کنار رودخانه ها، مسیل ها، حاشیه سدها و دیگر تاسیسات آبی خودداری کنند.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: همشهریان این استان تا روز سه شنبه 30 آبان از تردد و اتراق در کنار رودخانه ها، مسیل ها، حاشیه سدها و دیگر تاسیسات آبی خودداری کنند.

رضا اخلاص مند اظهار کرد: بر اساس نقشه های پیش بینی جهانی هواشناسی و مدل های بارش و روان آب مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی تا روز سه شنبه، 29 آبان با مخاطره رگبار شدید باران، آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها همراه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان همدان، وی تصریح کرد: مردم از تردد و اتراق در منطقه های پرخطر و همچنین از چرای دام در این مناطق جدا خودداری کنند.

اخلاص مند ادامه داد: سدهای هشت گانه استان همدان از نظر پایداری و کنترل سیلاب های احتمالی وضعیت مطلوبی دارند اما احتمال طغیان رودخانه ها به علت بارش ها وجود داشته و تقاضای ما از مردم این است که از اتراق و تردد در اطراف رودخانه ها مسیل ها حاشیه سدها به طور جد خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از تردد و اتراق در اطراف رودخانه های استان همدان پرهیز کنند

مردم از تردد و اتراق در اطراف رودخانه های استان همدان پرهیز کنند