مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 16:352023-10-25حوادث

حمل تریاک با دوچرخه در خراسان جنوبی


در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخبار توقیف نیسان چوب قاچاق در بشرویه و کامیون مرغ زنده بدون مجوز در بیرجند، کشف 2 تن پیاز زعفران قاچاق در سرایان و حمل تریاک با دوچرخه در قاینات قرار می گیرید.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخبار  توقیف نیسان چوب قاچاق در بشرویه و کامیون مرغ زنده بدون مجوز در بیرجند، کشف 2 تن پیاز زعفران قاچاق در سرایان و حمل تریاک با دوچرخه در قاینات قرار می گیرید.

حمل تریاک با دوچرخه   سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات اظهارداشت: مأموران ایست بازرسی  شهید غلامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دوچرخه سوار که به صورت خلاف جهت به سمت مشهد در حال حرکت بود  مشکوک شدند و دوچرخه سوار را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

  وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی بدنی از فرد دوچرخه سوار، 9کیلو گرم تریاک که به دورکمر خود بسته بود کشف کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

    توقیف نیسان چوب قاچاق در بشرویه سرهنگ نصرالله طاهری، فرمانده انتظامی بشرویه اظهارداشت: ماموران پاسگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل تریاک با دوچرخه در خراسان جنوبی

حمل تریاک با دوچرخه در خراسان جنوبی