مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:202023-10-25سياسي

مدیران روش های صحیح و دقیق علمی را در امور به کارببندند


با استفاده از روش های صحیح و دقیق علمی عقب ماندگی ها را برطرف کنیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در نشست بزرگداشت روز ملی آمار و برنامه ریزی اظهار کرد: مشکلات و چالش های متعددی در بخش های مختلف کشور و استان وجود دارد که لازمه رفع این مشکلات  پیاده سازی راه حل های درست و کاربست روش های صحیح، دقیق و علمی است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که داده های علمی و دقیق موجود نباشد نباید به رفع مشکلات امید داشت.

استاندار مرکزی با بیان اینکه مسایل روزمره و گره های قدیمی و کهنه نباید مانع شکوفایی مدیریتی شود، بیان کرد: دچار شدن به مسائل روزمره و گره های باقی مانده و کهنه شده مانع پیشرفت امور در استان شده، در حالی که با برنامه ریزی دست و اصولی و انجام به موقع امور می توان از این عقب ماندگی ها رها شد.

مخلص الائمه رسیدگی سریع و به موقع به موضوعات در زمان خود را یکی از رمز پیشرفت در امور دانست و گفت: مدیران نباید اجازه دهند مسایل روزمره و گره های قدیمی  مانع از کاربست نگاه علمی و دقیق در تشخیص، اولویت بندی و سازماندهی نظام مسایل شود.

وی کمبود اعتبار، نیروی انسانی و زمان را عامل اصلی سوق دادن برخی مدیران به سمت اجرای راه حل های فوری و غیر علمی دانست و گفت: راه حل های فوری و غیرعلمی تنها مُسکن هستند و درد  را به صورت ریش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران روش های صحیح و دقیق علمی را در امور به کارببندند

مدیران روش های صحیح و دقیق علمی را در امور به کارببندند